*Als ik bezig ben met een behandeling kan ik niet de telefoon opnemen.
Ik verzoek u vriendelijk een bericht in te spreken.
Hartelijk dank voor uw begrip.
*Komt u alstublieft op tijd.
Er is in de praktijk geen wachtruimte dus het is van belang dat u op de afgesproken tijd aanwezig bent.
Wanneer u niet op tijd kunt zijn,zal dit van de behandeltijd afgaan.Dit omdat anders de volgende cliënt niet op tijd kan worden geholpen.Hiervoor vraag ik uw begrip.
*In verband met de hygiëne en veiligheidseisen is het niet toegestaan om uw kinderen of huisdieren mee te brengen tijdens uw behandeling.
*Ik verzoek u vriendelijk om met schone voeten te komen.
*Annuleren of verzetten
Dit is geen probleem.
Het kan zonder kosten tot 24 uur voor aanvang van de afspraak.
Bij No show of annuleren binnen 24 uur zal de volledige behandeling in rekening worden gebracht.
Zonder betaling is geen nieuwe afspraak mogelijk.( buiten situaties van overmacht. Dit zal per situatie worden bekeken)
*U ontvangt 48 uur voor de afspraak een herinnering
U bent zelf verantwoordelijk voor het bijhouden van uw afspraken.
De mail is enkel ter ondersteuning.
Wanneer u de mail niet heeft ontvangen of deze is in de spam terecht gekomen is dit geen reden om uw afspraak niet na te komen.
*Ik verzoek u vriendelijk om eventuele lak of Gel nagellak te verwijderen voor aanvang van de afspraak.Is gellak niet verwijderd zal er 10,-in rekening worden gebracht voor het verwijderen.
*u kunt betalen per pin of contant.
Bij betaling met een creditcard zal 0,70 extra in rekening worden gebracht.