*Als ik bezig ben met een behandeling kan ik niet de telefoon opnemen.
Ik verzoek u vriendelijk een bericht in te spreken.
Hartelijk dank voor uw begrip.
*Komt u alstublieft op tijd.
Er is in de praktijk geen wachtruimte dus het is van belang dat u op de afgesproken tijd aanwezig bent.
Wanneer u niet op tijd kunt zijn,zal dit van de behandeltijd afgaan.Dit omdat anders de volgende cliënt niet op tijd kan worden geholpen.Hiervoor vraag ik uw begrip.
*Annuleren of verzetten
Dit is geen probleem.
Wel graag 24 uur voor aanvang van uw afspraak.
Bij geen ( tijdig)bericht zal ik helaas de afspraak in rekening moeten brengen
*U ontvangt 48 uur voor de afspraak een herinnering
U bent zelf verantwoordelijk voor het bijhouden van uw afspraken.
De mail is enkel ter ondersteuning.
Wanneer u de mail niet heeft ontvangen of deze is in de spam terecht gekomen is dit geen reden om uw afspraak niet na te komen.
*Ik verzoek u vriendelijk om eventuele lak of Gel nagellak te verwijderen voor aanvang van de afspraak.
*In verband met de hygiëne en veiligheidseisen is het niet toegestaan om uw kinderen of huisdieren mee te brengen tijdens uw behandeling.